2012-09-20 14:56Nyheter

ICA Sverige vinner Årets Risk Management-pris i Security Awards

Under prisutdelningen av Security Awards den 20 september på SKYDD 2012 vann ICA Sverige Årets Risk Management-pris i tävlingen som lyfter fram 12 kategorier som arbetat framgångsrikt med säkerhet.

Juryns motivering lyder:
”Med en uttalad tanke om lönsamhet och skydd av varumärket har ICA målmedvetet och entusiastiskt skapat en fungerande kedja, som omfattar alla delar av Risk Management- och säkerhetsarbetet i sin komplexa verksamhet”

Stanley Security Solutions är jurymedlem i kategorin ”Årets Risk Management-arbete” i tävlingen Security Awards, som årligen arrangeras av tidningen Skydd & Säkerhet. Tävlingen premierar dem som har utmärkt sig inom säkerhetsbranschen, och utmärkelsen Risk Management söker de företag som till lägsta möjliga skyddskostnad identifierar och behandlar risker och hot mot verksamheten.