2015-06-11 08:00Nyheter

Johan Lenander blir ny försäljningschef för södra och västra Sverige på STANLEY Security

null

STANLEY Security rekryterar Johan Lenander som blir ny försäljningschef för södra och västra Sverige. Han har lång erfarenhet från säkerhetsbranschen och arbetat i ledande befattningar inom försäljning och upphandlingar. Johan kommer närmast från G4S Secure Solutions AB där han varit nationell försäljningschef.

- Johan har lång och gedigen erfarenhet av såväl säkerhet som försäljning. Vi är mycket glada över att få honom ombord. Hans erfarenhet och kompetens kommer att bli ett mycket starkt bidrag till Stanleys fortsatta verksamhet och tillväxt, säger Niclas Gustafsson, försäljnings- och marknadsdirektör.

- Jag känner mig både stolt och inspirerad över att ha blivit erbjuden tjänsten som försäljningschef på STANLEY Security. Företagets tillväxtpotential är mycket stor och erbjudandet till företag mycket starkt, säger Johan Lenander.

När han tillträder sin nya tjänst är ännu inte fastställt.