2008-11-24 15:24Pressmeddelande

ICA Maxi i Linköping väljer Niscayah som servicepartner

ICA Maxi i Linköping har tecknat fullserviceavtal med Niscayah, där dygnet runt-service med fyra timmars inställelsetid ingår. Niscayah går in och får serviceansvaret för ICA Maxis befintliga säkerhetssystem.

I avtalet ingår service av passersystem, inbrottslarm och kameraövervakningssystem.

- Tidigare har ICA Maxi i Linköping anlitat mindre företag för service av sina säkerhetssystem, berättar Per-Anders Nilsson, Servicechef, Niscayah Linköping. Att de valde oss för service av sina system beror på att ICA Maxi hade behov av en resursstark serviceleverantör, där snabb hjälp oavsett tid på dygnet var avgörande för dem.

Per-Anders Nilsson, Servicechef, Niscayah Linköping, 010-458 83 56.

ICA Sverige AB är ett av landets ledande detaljhandelsföretag med fokus på dagligvaror. ICA Sverige är huvudleverantör till ICA-handlarna som äger och driver sina butiker som egna företagare. För att möta kundernas behovhar ICA Sverige fyra butiksprofiler inom formaten närmarknad, matmarknad och stormarknad.