2020-09-22 11:50Pressmeddelande

Komatsu Forest förnyar sitt avtal med STANLEY Security

Innan sommarn stod det klart att STANLEY Security får fortsatt förtroende att leverera säkerhet till Komatsu Forest AB. En helhetslösning som innefattar hela säkerhetskedjan med allt från brand, inbrott och passersystem till larmcentralstjänster. Avtalet löper på en 5 årsperiod och avser Komatsus nya tillverkningsanläggning som kommer att stå klar i Umeå hösten 2021.

Vi är väldigt glada att vi återigen får en chans att utveckla vårt samarbete tillsammans med Komatsu Forest. Vi är mycket tacksamma att få ta oss an detta uppdrag, där vi som säkerhetsleverantör får gå in och leverera en helhetslösning som med hjälp av vårt övergripande säkerhetssystem stärker upp hela säkerhetskedjan, säger Niclas Gustafsson, Försäljning – och Marknadsdirektör på STANLEY Security