2008-12-09 15:33Pressmeddelande

Niscayah levererar säkerhet till Din Bil Syd

Din Bil Syd, med bilförsäljning, butiker och verkstäder i Trelleborg, Malmö, Helsingborg och Lund, stärker nu säkerheten. Bland annat med integrerade system för inbrottssäkerhet och tillträdeskontroll, samt service, från Niscayah.

Vad är ni mest nöjda med i er nya säkerhetslösning?

- Tekniken och kunskapen som Niscayah levererar, deras tillgänglighet och samarbetet med dem. Vi får hjälp med hela våra paket vad gäller larm, där de har ett brett och tillförlitligt sortiment, säger Per-Åke Jönsson, säkerhetssamordnare på Din Bil Syd.

Din Bil Syds säkerhetslösning innefattar många anläggningar, där Niscayah nu bit för bit integrerar systemen.

Anders Järvborn, Enhetschef, Niscayah Malmö, 010-458 79 72.

Din Bil Sverige AB är ett helägt dotterbolag till Volkswagen AG och representerar varumärkena Volkswagen, Skoda, Audi, Seat och Porsche på de svenska storstadsmarknaderna.