2023-03-27 06:00Pressmeddelande

Securitas Technology rekryterar ny försäljningschef väst!

Linda TingstrandLinda Tingstrand

Securitas Technology rekryterar Linda Tingstrand till rollen som Regional försäljningschef väst. Linda kommer närmast från Avarn Security Systems AB där hon arbetar som Nationell försäljningschef. Linda har många års erfarenhet av ledande roller, bla vid SOS Alarm, G4S och 2Secure. I sin nya roll kommer Linda bland annat leda ett starkt och erfaret regionalt team, fokusera på vår lönsamma tillväxt samt utveckla våra samarbeten med befintliga som nya kunder.

"Jag ser fram emot att få vara en del av Securitas Technology och med den möjlighet det innebär att få leda och utveckla ett redan starkt säljteam i region väst."
- Säger Linda Tingstrand

"Med Linda kommer ett stark affärsdriv och ett coachande ledarskap. Hon är ett starkt tillskott med sin stora branscherfarenhet och förmåga att utveckla kundrelationer. Linda kommer in med hög energi och en ”can do – mentalitet”, och det är bara några av de styrkor vi ser fram emot att ta del av" - säger Thomas Ekfeldt, Nationell Försäljningschef.

"Lindas långa erfarenhet och starka ledarskap kommer skapa ny energi och bära in många års erfarenhet till vår drivna försäljningsorganisation, hon tillträder sin tjänst med start 2 maj"
- Säger Niclas Gustafsson försäljnings- och marknadsdirektör

Securitas Technology är en världsledande och global leverantör av smarta lösningar och tjänster inom hälsa och säkerhet. Vi är stolta över att fungera som en pålitlig rådgivare och partner av säkerhet som hjälper organisationer över hela världen att implementera smartare, innovativa och sömlösa säkerhetslösningar. Vi vägleds varje dag av vårt engagemang för att bygga säkrare, hälsosammare och effektivare miljöer för alla.