2023-04-28 06:00Pressmeddelande

Securitas Technology rekryterar ny Sales Development Manager SaaS

Jacob GlimhedJacob Glimhed

Securitas Technology rekryterar Jacob Glimhed till rollen som Sales Development Manager med fokus på SaaS (Security as a Service). Jacob kommer närmast från Corepart AB där han arbetat som Business Account Manager med bla SaaS försäljning. I sin nya roll kommer Jacob driva, utveckla och skapa lönsam tillväxt med våra SaaS-tjänster.

- Det känns spännande att ansluta till Securitas Technology och att få vara med och påverka företagets resa att leverera och utveckla smarta tjänster med stort kundvärde, säger Jacob Glimhed.

- Vi är mycket glada över att välkomna Jacob till oss. Hans erfarenhet av försäljning och affärsutveckling utgör en stor tillgång när vi nu tar nästa steg mot en accelererad tillväxt inom SaaS, säger försäljnings- och marknadsdirektör Niclas Gustafsson.

Jacob Glimhed tillträder sin nya tjänst den 2 maj, 2023.

Securitas Technology är en världsledande och global leverantör av smarta lösningar och tjänster inom hälsa och säkerhet. Vi är stolta över att fungera som en pålitlig rådgivare och partner av säkerhet som hjälper organisationer över hela världen att implementera smartare, innovativa och sömlösa säkerhetslösningar. Vi vägleds varje dag av vårt engagemang för att bygga säkrare, hälsosammare och effektivare miljöer för alla.