2021-11-12 09:00Pressmeddelande

STANLEY Security rekryterar Linus Månsson som försäljningschef i Syd

STANLEY Security rekryterar Linus Månsson till rollen som försäljningschef för region Syd. I sin nya roll kommer Linus leda ett starkt regionalt team, fokusera på vår lönsamma tillväxt samt utveckla vår tjänsteförsäljning till befintliga som nya kunder.

Linus kommer närmast från rollen som Key Account Manager vid STANLEY Security och med sin erfarenhet och kompetens samt goda resultat i tidigare roller, kommer Linus driva utveckling av ledarskap, försäljning, kunder och processer inom region Syd, säger försäljningschef regioner, Thomas Ekfeldt.

Jag är väldigt glad för att Linus antar utmaningen att utveckla vårt affärsmannaskap, coacha och leda vårt försäljningsteam i södra Sverige. Det är extra kul när vi får möjlighet att rekrytera interna stjärnor, säger försäljnings- och marknadsdirektör Niclas Gustafsson.

Linus Månsson tillträder sin nya tjänst den 1 december 2021.