2022-10-11 06:05Pressmeddelande

STANLEY Security tecknar avtal med Wallhamns hamn

Wallhamns hamn - STANLEY Security ingår avtal med Wallhamn.Wallhamns hamn - STANLEY Security ingår avtal med Wallhamn.

STANLEY Security har fått fortsatt förtroende att höja säkerheten i Wallhamns hamn. För att göra hamnen till en tryggare plats kommer flera kortläsare installerats, kameraövervakningen utökas och besökssystem installeras. Wallhamn som ständigt eftersträvar att ligga i framkant med sitt säkerhetsarbete har som ytterligare ett steg i att förstärka tryggheten i hamnen valt att ansluta Validrone - drönardetektering för att säkra området. Som en del utav uppgraderingen av Wallhamns samtliga säkerhetssystem kommer iLOQ att integreras för att särskilt förstärka säkerheten inom låsteknik, allt anslutet till ett övergripande säkerhetssystem, Pacom Unison som tillhandahålls av STANLEY Security.

- Vi på STANLEY Security är mycket glada och stolta över att Wallhamn väljer att fortsätta vårt samarbete, säger Niclas Gustafsson, Försäljnings- och marknadsdirektör STANLEY Security. Pacom Unison är en lösning som kan hjälpa dem på fler sätt och detta visar på den kundnöjdhet vi alltid eftersträvar. Vi får chansen att utnyttja vår stora teknikportfölj och breda kunskap inom företaget i och med denna affär, avslutar Niclas.

STANLEY Security, numera en del av Securitas, är en global leverantör av integrerade lösningar och tjänster för säkerhet, hälsa och trygghet. STANLEY Security är en pålitligleverantör av innovativ SaaS-teknik världen över, sömlös installation och integration, tillförlitligt underhåll, övervakning dygnet runt och insiktsfulla analyser. Besök vår webbplats på stanleysecurity.com/sv för att lära dig mer om oss och ta del av våra karriärmöjligheter. Vi vill att du ska bli en del av ett team som är stolta över de lösningar och den service vi tillhandahåller våra kunder.