2020-08-17 11:57Pressmeddelande

Team SeQurity kan stolt presentera sin nya lagkapten

Idag kan vi berätta att Liv Eriksson är vår lagkapten för Team SeQurity och ska leda teamet mot Vätternrundan 2021. Rollen som lagkapten är en viktig kugge i den satsning vi gör. Vätternrundan 2020 ställdes in i bakvattnet av Covid-19, men nu har vi en möjlighet att utveckla vårt team ytterligare och då förstärka med en stark, engagerad och driven lagkapten.

För mig är det viktigt att cykla tillsammans med ett säkert, starkt och glatt gäng. Varför jag ödmjukt tackat ja till att cykla Vätternrundan 2021 med Team SeQurity efter flertalet gästspel på träningar under våren. Jag ser mycket fram emot att vara en del i att bygga Team SeQurity med grymma tjejer som jag är övertygad om kommer prestera mer än vad de själva är medvetna om”, säger Liv Eriksson.

Liv Eriksson som till vardags bor i Stockholm och arbetar som IT-konsult på Accigo AB startar igång lagkaptensarbetet i samband med teamets träningsläger den 28-30 augusti i Dalarna.

Niclas Gustafsson, Försäljnings- och marknadsdirektör, STANLEY Security Sverige AB

STANLEY Security Cycling Team är ett friskvårds- och marknadsföringsinitiativ sponsrat av STANLEY Security Sverige.

En hälsosam verksamhet är en trivsam verksamhet. För oss är det viktigt att verka för en hälsosam kultur för våra medarbetare, kunder och partners.

Vi väljer sport och hälsa, eftersom det starkt förkroppsligar alla de värden som kommer att bli allt viktigare under de kommande åren – styrka, uthållighet, lagarbete, högteknologi, spänning och framgång.